Subject: RE: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: 'Ingmar Mölder' <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>,Mait Rõõmus <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Jun 2024 11:48:23 +0300

Tere

Vastavalt teie poolt edastatud taotlusele on väljastanud alljärgnev
NOTAM’:

A1613/24
(A1613/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/006/5935N02558E002 A)EETT
B)2407260900 C)2407280900 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2134 ESTABLISHED DUE
TO VOSU BEACH FESTIVAL WI: 1000M RADIUS CENTRED ON 593445N 0255747E.
AIRCRAFT (INCLUDING UNMANNED AIRCRAFT AND HANG GLIDER) WILL BE PROHIBITED
TO FLY INTO OR IN THE AREA WITHOUT AUTHORISATION FROM ESTONIAN POLICE AND
BORDER GUARD BOARD. RESTRICTION DOES NOT APPLY TO MIL, SAR AND HOSP
FLIGHTS. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372
5854 6461. F)SFC G)500FT AGL)

• Palun, kontrollige antud NOTAM'i sisu ja kehtivusaegu! Kui märkate
ebakõla, siis andke sellest julgelt teada.

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor

+372 58 07 06 01

Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

From: Ingmar Mölder <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 30, 2024 3:56 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus

Tere

26.07.2024 – 28.07.2024 toimub Võsu rannas avalik üritus „Võsu
Rannafestival 2024“. Seoses sellega taotleb Politsei- ja Piirivalveamet
Võsu alevikus ajutise piiranguala kehtestamist mehitamata (droonid) ja
mehitatud (nt deltaplaan) õhusõidukite käitamisele alates 26.07.2024 kell
12:00 kuni 28.07.2024 kell 12:00.

Piiranguala keskpunktiks on Võsu rannahoone (59°34'45.5"N 25°57'47.5"E),
raadius 1000m, kõrgus 500 jalga. Piirangualas õhusõiduki käitamiseks tuleb
taotlus eelnevalt kooskõlastada Politsei- ja Piirivalveameti Ida
prefektuuri operatiivjuhiga. Ida prefektuuri operatiivjuht: Erkko
Piirimägi, kontakt: 5854 6461

Lugupidamisega

Ingmar Mölder

rakendusekspert

Rakvere politseijaoskond

58845405